loading...

سا لینک - تبادل لینک رایگان

کلمه کلیدی از چند روش زیر بهترین کلمات کلیدی را برای تولید محتوا برای سئو گوگل را پیدا کنید کلمه کلیدی که یکی از نکات مهم در سئو گوگل است ، کلمه کلیدی را انتخاب کنید که مردم بیشتر سرچ می کنند. میب

Sawman بازدید : 174 دوشنبه 26 آذر 1397 زمان : 10:40 نظرات (0)

کلمه کلیدی

از چند روش زیر بهترین کلمات کلیدی را برای تولید محتوا برای سئو گوگل را پیدا کنید

  • کلمه کلیدی که یکی از نکات مهم در سئو گوگل است ، کلمه کلیدی را انتخاب کنید که مردم بیشتر سرچ می کنند. میبینید وقتی در سرچ گوگل شروع به تایپ می نمایید به صورت خودکار کلماتی را پیشنهاد می دهد این همان بهترین کلمات هستند پس سعی کنید از آن ها استفاده کنید.
  • بعد از سرچ در پایین پایین صفحه یک سری کلمات دیگر پیشنهاد می دهد مثلا شما دانلود بازی را سرچ کردید میبینید که در پایین صفحه کلماتی همچون دانلود بازی 2018 ،دانلود بازی جنگی، دانلود بازی بچگانه و تبادل لینک …. را نشان می دهد، این هم همان بهترین کلمه کلیدی می باشد.
  • روش بعدی ، دیدن سایت های رقبا است. در قسمت پر بازدیدترین داده ها یا پرفروش ترین محصولات، آمار بازدید را به دست آورده و بر اساس آن کلمات کلیدی محتوای خود را ایجاد کنید.
  • مشتریان….. گزینه بعدی و بهترین گزینه مشتریان هستند ببینید بیشترین تقاضای مشتریان و مردم چیست این همان کلمه کلیدی شماست. مثلا 60 مشتری آخری که زنگ زدند یا پیش شما آمدند چه محصولاتی را بیشتر از بقیه محصولات تقاضا داشتند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات